poniedziałek, 5 lutego 2018

Prolog

Kiedy myślisz, że gorzej już być nie może życie pokazuje, że jesteś w błędzie. Żyjesz spokojnie i nagle wszystko się wali. Twoje życie zamienia się w istny koszmar, a ty zastanawiasz się czym zawiniłeś.
Ja właśnie tak mam. Do niedawna żyło mi się świetnie. Moja rodzina nie należała nigdy do najzamożniejszych, ale wiodło nam się dobrze i starczało pieniędzy na wszelkie wydatki. Kiedyś miałam kochającą rodzinę, najwspanialszych przyjaciół i chłopaka. Orłem w nauce nie byłam, ale nie narzekałam na stopnie. Teraz wszystko się zmieniło. I nic już nie będzie takie samo...
Co jeszcze zgotuje mi los?

———————————————————

Oto prolog mojego opowiadania. To mój pierwszy blog, więc mam nadzieję, że się nie zanudzicie i ktoś będzie chciał czytać moje wypociny. :) Pierwszy rozdział powinien pojawić się w piątek. I tak samo będzie z każdym kolejnym.
Komentarze mile widziane! :)

2 komentarze:

Rozdział 24

***Zayn*** Chwila... Co? Co tu się tak właściwie wydarzyło? To się nie mogło wydarzyć naprawdę. W rzeczywistości albo to tylko mój umy...